LiLa

PääsivuPortaaliGalleriaRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Ajatuksia höntsäilystä

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
masa
Chief
Chief

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 39

ViestiAihe: Ajatuksia höntsäilystä   Ma 31 Maalis 2014 - 6:58

Heips vaan toverit!

Lauantain illanvietossa tuli muutaman Lilan jampan kanssa keskusteluun Lilan salivuorot. Meitä oli paikalla neljä, ja jokaisen mielestä nykyinen homma ei toimi. Futsal tuntuu olevan pakkopullaa, ja jotenkin porukalla on enemmänkin velvoite tulla paikalla, ja useimmiten ilmoittautuu höntsyihin vaikkei nyt suurta hinkua olisikaan. Eli alkuperäinen idea Lilan vuoroille on hieman kadonnut, minä ainakin ajattelen että pitäisi olla hauskaa tekemistä josta saa hien päälle. Muutama heittona tulikin että voitaisiin kokeilla eri lajeja;
esim koripallo voisi olla hauskaa, kunhan saadaan säännöt meille sopiviksi. Myös lentopallo ja sähly nousi esiin.

Eli toivoisinkin nyt avointa keskustelua teidän ajatuksista, pointtina olisi että saataisiin taas jokaviikkoista toimintaa.
Mulla oli ainakin heittona että voitaisiin tavata tiistaisin ja lähteä Liutun mattopesulalta lenkille/hölkälle/kävelylle. Ilman mitään sen suurempia velvoitteita ym. Jos haluaa tulla ja sopii kalenteriin, tervetuloa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
eppa

Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: Vs: Ajatuksia höntsäilystä   Ma 31 Maalis 2014 - 7:55

Tere,

Mulle käy kaikki lajit, olen yhtä paska jokaisessa.

Tulen jokatapauksesa olemaan paikalla suunninpiirtein 80 % todennäköisyydellä,
Ihan niinkuin aikaisemminkin.

Jos joku osais vetää vaikka loppuvenyttelyn höntsyn loppuun, ja tehtäs ne, niin ei tarttis perjantaiaamuisin aina tipahtaa naamalleen sängystä alas..

Näytä käyttäjän tiedot
ipr

Viestien lukumäärä : 6

ViestiAihe: Vs: Ajatuksia höntsäilystä   Ti 1 Huhti 2014 - 0:56

Moro

Samaa mieltä kummankin Matin sekä Epan kanssa. Nykyinen homma ei toimi ja mieleläni kävisin jotain höntsäileen ihan kunnon ja mielenterveyden kannalta. Itse tykkään tuosta Futsalista, mutta melkein kaikki muutkin lajit käy. Sauvakäveleen en lähde....

Pitäis ehkä keksiä laji, jota vois pelailla jo 6 henkilöllä, koska tuntuu olevan ongelmallista löytää 8 henkee pelaileen.

-Ilari
Näytä käyttäjän tiedot
sakko

Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 40

ViestiAihe: Vs: Ajatuksia höntsäilystä   Ti 1 Huhti 2014 - 2:03

kyllä mun mielestä vois jotain muutakin taas kokeilla ku salifutista.jos ei oo ku muutama ihminen tulossa ni kyllä siä sulkapallookin voi pelailla.
Näytä käyttäjän tiedot http://mikko.salo@ppb.inet.fi
Mike
Chief
Chief

Viestien lukumäärä : 86
Ikä : 41

ViestiAihe: Vs: Ajatuksia höntsäilystä   Ti 1 Huhti 2014 - 2:07

Hei vaan!

Vähän ihmetyttää tuo lause "Futsal tuntuu olevan pakkopullaa, ja jotenkin porukalla on enemmänkin velvoite tulla paikalla, ja useimmiten ilmoittautuu höntsyihin vaikkei nyt suurta hinkua olisikaan".
En ole kenenkään muun, kuin Salon suusta kuullut, että futsal ei kauheesti kiinnosta. Mitä tulee tohon velvoitteeseen, kukin tekee niinkuin itsestä hyvältä tuntuu, mutta itse koen olevani hieman velvoitettu tulemaan paikalle, vaikka aina ei niin kovasti kiinnostakkaan. Ei tällä rosterilla pyöritetä yhtään mitään, jos ei välillä "oteta yhtä mustelmaa joukkueen edestä".
Pitäisi varmaan kartoittaa mitä lajia oikeasti porukka haluaa pelata? Itse olen valmis pelaamaan mitä tahansa, futsalia etunenässä.
Laitan tänne äänestyksen suosikki lajista, niin katsotaan missä mennään.

Toinen ongelma tuntuu olevan höntsyihin ilmottautuminen. En enään jaksa lähetellä tekstiviestejä 17:55 äijille, että ovatko tulossa.
Vakio ringistä on jäänyt pois Pasi (työkiireet) ja Musu(jumpalla Wink) ja tämä on kyllä näkynyt vuoron peruutuksissa. Pitäisi saada pari vakkaria lisää rinkiin! Järvä ja sen työkaveri oli hetken mukana, mutta en tiedä menikö niillä hermot tähän meidän "nussimiseen" mennäänkö vai ei mennä pelaan vajaalla?

Sählyähän voisi hakata kuudella, ilman molaria. Ja koripallokin varmaan menee kuudella?
Ja pelataan isolla porukalla niitä lajeja, jotka saa suosioo.

Laittakaa muutkin kommentteja! Ja, jos ei muuten irtoo, niin ottakaa muutama olut..  Very Happy 

pig
Näytä käyttäjän tiedot
appe

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 42

ViestiAihe: Vs: Ajatuksia höntsäilystä   Ti 1 Huhti 2014 - 2:23

lentopalloa helppo pelata vähän pienemmälläkin sakilla ja kesällä olis mukava pelata ulkona.
Näytä käyttäjän tiedot
eppa
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Ajatuksia höntsäilystä   Ti 1 Huhti 2014 - 9:15

Lissää,

Mitä tulee tuohon osallistumisen ilmoittamiseen, niin itseltäni ei ainakaan vastausta saa kauhiasti aikaisemmin mitä nyt olen ilmoitellut.

Työmaani on nyt ja on elokuuhun asti hieman kauempana ja tästä syystä teen vähän pidempää päivää.

Elikä jos olen ajoissa kotona n. klo. 19 ja kerkiän syömään ja käymään pesulla ennen höntsyjä ja ilmoittamaan siitä foorumille, niin silloin myös saavun.

Ja jos taasen ei foorumilla mitään lue, en myöskään kerkiä yhteisiin rientoihin..
tero

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 43

ViestiAihe: Vs: Ajatuksia höntsäilystä   Ke 2 Huhti 2014 - 0:28

Monilla hyviä ajatuksia ja hyvä että kissaa on nostettu pöydälle. Ite olen tuuliviiri kuten tiedättekin.. Cool ,mut höntsäily kiinnostaa
kyllä ja nyt on aikaakin niin ilman muuta koitan olla jatkossa paremmin remmissä ja aktiivisempi tän foorumin kanssa myös.
Mut se on totta että ton futsalin rinnalle täytys keksiä joku toinen vaihtoehto sillon kun sitä minimi 8 ei ole paikalla.
Komppaan Apia tossa lentopallossa,se ainakin mukava laji,sählystä ei mielipidettä kun sitäkään osaa pelata. Koripalloa vois ihan
hyvin kokeilla. Vittumainen lajihan se on ja perseestä,mut mikäjottei Very Happy . Ja Epalla loistava idea niistä loppuvenyttelyistä!
Eikä alkulämminkään huono olis,mut kukas nyt sit astuu eteen ja ottaa poruka ni...
Masa kerro lisää Liutun lenkkeilystä..kellonaikaa jne. Lähden aina kun pystyn! Tikkari tulee kans mielellään.
Näytä käyttäjän tiedot
vuokko

Viestien lukumäärä : 12

ViestiAihe: Vs: Ajatuksia höntsäilystä   Ke 2 Huhti 2014 - 11:09

Sopii laji kuin laji.Ei venyttelyä heti treenin perään vaan kevyet loppuverrat.Terv.Pitkän linjan valkku.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Ajatuksia höntsäilystä   

Ajatuksia höntsäilystä
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
LiLa :: Urheilu :: Salivuorot-
Siirry: